Re: [starocie] Jaka karta graficzna na PCI?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 02:52:43 MET

"T." wrote:

> Co moglibyscie polecic - riva128 , a moze jakis matrox (czy jest jakis na
> pci?)
> i ile to moze kosztowac ?

Mam i mogę polecić (ale radzę poszukać markowej - ja mam Diamond Vipera
V330) - a co do Quake to przywałby sie jakic Voodoo2 jako dopalacz do tej
rivy (tak miałem, ale mi sie voodoo spalił, a jednak na rivie to gieerki
wolniej/brzydziej chodzą ;-(
Tylko jest jedna wada: Riva nie planuje sterowników do Rivy128 pod NT200/ME
;-(((
A co do matoxów - nie lubię...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|