Re: [starocie] Jaka karta graficzna na PCI?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 13:17:24 MET

On Sun, 19 Nov 2000 22:40:58 +0100, "T."
<tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>Witam,
>
>mam stary komputer, nie stac mnie na nowy, jedyne co moglbym sobie teraz
>kupic (i co chcialbym kupic) to jakas larta graficzna 3d.
>
>mam p233mmx @ 266,
>64 MB pc100 @ 75 (;-))
>mobo asus tx97-e
>i rzeczony virge.

Do 3d kup co na:
Rvie 128 (dobry D3d, OGL z Divixe tez chyba nie ma problemow ok 90zl)

Permedii2 (wolniejsza od Rivy ale ogolnie niezla do grania, do divixow
- nie wiem, ale zwyklem MPEGI chodzily u mnie kiedys niezle) sa wersje
PCI 4 i 8MB, ale 8mki bardzo trudno osiagalne.

Rendition Verite 2100 - wydajnosc 3D (D3d i OGL) na poziomie Rivy
zupelnie nie wiem jak sprawuje sie w odtwarzaniu video. Na gieldzie
mozna kupic Diammonda juz za 70zl.

A tak w ogole to jesli 3d tylko mam byc do grania to moze kup do tego
Virge'a Voodoo2. Wyjdzie drozej, ale wydajnosc bedzie sporo wieksza.

>Co moglibyscie polecic - riva128 , a moze jakis matrox (czy jest jakis na
>pci?)
Stare Matroxy chodzace na PCI (Millenium2, Mystique) nie mialy prawie
zadnych funkcji wspomagajacych 3D (chociaz szybkie byly - szczegolnie
w 2D) wiec raczej nie bylbys zadowolony.

Pozdrawiam
GLide