Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 19:50:38 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A17E9BE.C45E43A_at_iname.com...
> Hi,
>

> Ostatnio czytałem porównanie SISa 730S z i810e i chipset Intela był
> na mniej więcej tym samym poziomie... Zresztą sprawdzę to jeszcze.
to bylo porownanie z sisem 6x0 (chyba 630)..

> a) Koniecznie chcesz jednak Intela? Jak znajdziesz specjalistę, który
> Ci skonfiguruje tego Durona, to na pewno nie będzie to rozwiązanie
> niestabilne, za to na 100% będzie szybsze i za mniejsze pieniądze...
tak jak widzisz uparlem sie :)

> b) Jeśli już Intel, to zobacz, po ile np. jest MSI BXMaster -- jest to
> IMHO bardzo przyzwoita płyta, a nawet nie była chyba tak droga jak np.
> ABity. Zresztą w tej chwili ABit BE6-II chyba nawet tragicznie drogi
> nie jest...
abit jest po prawie 6 stow w hurcie..hmm a za podobno cene jest ABIT BX13T
BX FCPGA, moze byc??
to troche drogo, ale chyba sie zdecyduje na to ale troszke poczekam (procki
maja staniec) wiec chyba sie wstrzymam troszke z zakupem
a ten bxmaster jest w tej samej cenie ale w detalu, tyle, ze jest na slot1..
a ja szukam czegos na fcpga..

> Zobacz, ile ten BXMaster ma złącz ISA, ale o ile pamiętam chyba jedno...
> Z dźwięku chwilowo można zrezygnować, a kiedyś np. sprzedać tę kartę ISA
> i kupić np. coś na ukladzie Yamaha 724 lub 744 (karta kosztuje poniżej 90
zł,
> a gra naprawdę świetnie).
>

> No cóż, ja osobiście bym odradzał DVD, ale narzucał nic nie będę :)
tiaaa, ale lubie czasem sobie wpasc do wypozyczalni i cos obejrzec...
chociaz to bedzie zalezec od cen i mojej sytuacji finansowej, bo cdka na
pewno bede zmienial, bo ten juz zaczyna grymasic, a jak bedzie to kwestia
doplaty 200 zeta, to czemu nie, z drugiej strony dvd mam w drugim kompie,
wiec jak sobie wreszcie zmienie siec na 100megowke, to moze bedzie sie dalo
jakos to przesylac... (jest jakis taki soft??)

> Bo trzeba specjalisty, aby to uruchomić. Jak masz znajomego jakiegoś --
> -- to nie byłoby problemu. Samodzielnie Durona też się da odpalić, ale
> czasem może zaistnieć potrzeba zasięgnięcia pomocy np. na grupach.

> Swoją drogą niedługo składam pierwszy zestaw z Duronem, jaki wyjdzie z
> moich rąk -- jak się pod koniec tygodnia zgłosisz do mnie na maila, to
> Ci przekażę moje wrażenia. Będę składał coś w Twoim stylu -- będzie to
> upgrade 486DX4/133 w postaci płyta+procesor+pamięć+obudowa.

dziex za wszystko :)