Re: co wybrac - podejscie drugie

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 19:59:49 MET

Hi,

Marcin Bugajski wrote:

> Niestety nie widze go:((((((((
> Welll - bede wdzieczny za maly forward na priva najlepiej....

OK -- na grupę też go puszczę, skoro widzisz ten wątek to pewnie i tego
posta zobaczysz :))

---------------

Marcin Bugajski wrote:

> Mam zamiar zabgrejdowac sobie kompa - czyli wymienic plyte g. i procka.
> Well... przeznaczyc chce na to jakies 900zeta.

A jaki zestaw upgradujesz i ile elementów chcesz wymieniać?

> Zalezy mi przede wszystkim na bezawaryjnej i spokojnej(czytaj brak zwiech i
> niebieskiego ekranu) pracy. Wiem ze duron jest szybszy od celeronow - ale
> czy nie bede mial z nim klopotow? Czy ktos ma juz jakies "dluzsze"
> doswiadczenia z duronem?

Wiesz -- każdy poprawnie poskładany i skonfigurowany komputer chodzi bez
problemów. Wystarczy tylko znaleźć specjalistę, który najpierw w ramach
"consultingu" wybierze elementy, które powinny działać razem, potem poskłada
dobrze maszynę, skonfiguruje BIOS i komputer musi działać poprawnie.

> Kumpel ma celerona 566fcpga +abit -> i 98 chodzi koszmarnie:((( Czy
> istniej jakas pewna konfigracja?:) albo moze najlepsza pod wzgledem
> niezawodnosci ? Nie musi byc to wcale demon szybkosci...

Raczej powiem Ci, żebyś nie szukał "pewnej konfiguracji", bo takiej nie
ma, ale "pewnego fachowca", który Ci ten komputer dobrze poskłada. Sprzęt
nigdy nie zawodzi -- zawodzi natomiast konfigurujący go człowiek...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |