Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 22:31:57 MET

Hi,

Bazant wrote:

> to bylo porownanie z sisem 6x0 (chyba 630)..

630S. To 730S to chyba pod Athlony jest :) Rąbnąłem się jedną cyferkę, sorry :)

> tak jak widzisz uparlem sie :)

:))))

> abit jest po prawie 6 stow w hurcie..hmm a za podobno cene jest ABIT BX13T
> BX FCPGA, moze byc??

Jaki? Nie BX133?

> a ten bxmaster jest w tej samej cenie ale w detalu, tyle, ze jest na slot1..
> a ja szukam czegos na fcpga..

Lepszy jest Slot. Co prawda trzeba kupić przejściówkę, ale przejściówka
daje zazwyczaj możliwość przestawiania niektórych istotnych parametrów
procesora bez cudów sprzętowych :)

> tiaaa, ale lubie czasem sobie wpasc do wypozyczalni i cos obejrzec...

Prawdę mówiąc nie zajechana taśma VHS na dużym telewizorze często
wygląda lepiej niż DVD na małym monitorku :)

> chociaz to bedzie zalezec od cen i mojej sytuacji finansowej, bo cdka na
> pewno bede zmienial, bo ten juz zaczyna grymasic, a jak bedzie to kwestia

A czyścić się go nie da? Co to za zwierz?

> doplaty 200 zeta, to czemu nie, z drugiej strony dvd mam w drugim kompie,
> wiec jak sobie wreszcie zmienie siec na 100megowke, to moze bedzie sie dalo
> jakos to przesylac... (jest jakis taki soft??)

Nie wiem :( Ale może się da, to w końcu też plik :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |