Re: Ni z tego ni z owego bady na dyskach

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 13:51:01 MET

Użytkownik "RadekW" <radek_at_arkom.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Sprobuj wyzerowac te dyski jesli po czyms takim bady znikna to
> najprawdopodobnie jest to wina kontrolera a dokladnie jego
> niekompatybilnosci z kontrolerem danego dysku.
> Jak cos zdzialasz to daj znac.

Nie wiem co masz na mysli przez wyzerowanie. Jezeli chodzi o wywalenie
wszystkich partycji to na razie nie moge bo mam oprocz 98 jeszcze 2000 i
RedHat'a z ktorych korzystam. Wywalilem natomiast sama partycje z win98 (bad
jest na dwudziestym ktoryms megasie). Potem podlaczylem dysk na udma33 a hpt
wylaczylem. Bady sa dalej. Konsekwe(n)tnie wywala 8192 (2 klastry) sa
walniete i zawsze na numerze 5631 jednostka allokacji (i pewno tez 5632 ale
tego juz nie mowi). Bogu dzieki dydk na gwarancji tylko dziwna ta przyczyna
tych bad'ow.
Miales moze podobne przypadki.
Muzzy