Re: WIRUS!!!

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 13:59:45 MET

On 17 Nov 2000 23:22:42 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

> Nie bardzo szybka, tylko zwykła zmiana częstotliwości na *za niską*.
> Wałkowane tyle razy (przyznaję się do udziału) że możesz zajrzeć
> do archiwum -:)

a zawsze mi sie wydawalo, ze za wysoka... nvmind. w kazdym razie
obecnie software'owo mozna rozwalic:
1. wiekszosc dyskow twardych - uploadujac smieci jako firmware,
   dzieki bogu (?) szczegoly jak to zrobic sa tajemnica producentow;
2. sporo nagrywarek - j.w.
3. sporo modemow - j.w.
4. praktycznie wszystkie karty graf., uploadujac smieci jako
   fw lub palac karte wpisujac co nie trzeba gdzie nie trzeba;
5. _poniekad_ sb live dzieki istnieniu dwoch smiesznych rejestrow,
   oparte na moich obserwacjac w zakresie zrodel oss'owego drivera
   do w.w. ;-)
6. zapisac smieci do biosu komputera (zwykle latwe do naprawienia),
   ew. (chyba, nie jestem pewien) bawiac sie napieciami i czestotliwoscia
   procesora.
7. zniszczyc glosniki zapuszczajac korn'a na caly regulator ;->

czyli calkiem sporo.