Re: Ni z tego ni z owego bady na dyskach

Autor: RadekW (radek_at_arkom.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 14:30:11 MET

Witam

Chodzi o uzycie programu zerofill musisz ten program sciagnac ze strony
producenta dysku i musi on pasowac do twojego modelu dysku. Takze zanim
zabierzesz sie do pracy to upewnij sie ze ten program dedykowany jest do
twego modelu dysku.
Po uzyciu tego programu dysk jest zupelnie czysty, nie mozna wyzerowac tylko
n. jednej partycji (musisz sie z tym liczyc)
Co do przypadkow to mialem podobne znaczy sie pojawialy sie bady na dysku po
zabawach z PM ale po zerowaniu bylo ok. i dzialaja do tej pory. Natomiast
slyszalem ze dyski Fujitsu maja problemy z niektorymi plytami i jak dobrze
pamietam jest na tej liscie wlasnie ten Abit.
Jakbys mial klopot ze znalezieniem odpowiedniego programu napisz dokladnie
model dysku.
Mam kilka programow do roznych dyskow.
Mo udanym zabiegu najlepiej bedzie jak prze jakis czas pouzywasz tego dysku
na kanale DMA33 i zobaczysz jak sie zachowuje.
Nara

Użytkownik Muzzy <muzzy4_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v8ib3$6r1$1_at_news.tpi.pl...