Re: Ni z tego ni z owego bady na dyskach

Autor: RadekW (radek_at_arkom.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 01:12:45 MET

Witam
Sprobuj wyzerowac te dyski jesli po czyms takim bady znikna to
najprawdopodobnie jest to wina kontrolera a dokladnie jego
niekompatybilnosci z kontrolerem danego dysku.
Jak cos zdzialasz to daj znac.
radek_at_arkom.pl

Użytkownik Muzzy <muzzy4_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v746p$h1t$1_at_news.tpi.pl...