Jaki CD-ROM (pod wzgl. wytrzymalosci)

Autor: Stanislaw Czech (scmedia_at_scmedia.prv.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 20:40:18 MET

Witajcie!

Mam zamiar kupic nowy cd-rom, po 2 latach meki z LG (36x i 40x).
Przy intensywnym uzytkowaniu psul sie co jakies 3-6 miesiecy (
na zmiane elektronika/mechanika, kilka razy wymieniany) Sprzedawca
i gosc w serwisie zapewnial mnie, ze i tak LG'ki sa najmniej padajacymi,
ale po doswiadczeniach nie chce mi sie w to jakos wierzyc. Jaki CD-ROM
mam kupic, jezeli najwazniejsze dla mnie to jego trwalosc(niezawodnosc)?
Pogodze sie z jego glosnoscia i predkoscia, bylebym nie mial z nim
klopotow.
Kiedys przez 5 lat uzywalem Aztech'a 2x i do tej pory dziala bez
zarzutow,
ale ta predkosc niestety nie jest juz zadowalajaca :)

Pozdrawiam
Stanisław Czech