Re: Jaki CD-ROM (pod wzgl. wytrzymalosci)

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 21:22:49 MET

Użytkownik "Stanislaw Czech" said:

> Mam zamiar kupic nowy cd-rom, po 2 latach meki z LG (36x i 40x).
> Przy intensywnym uzytkowaniu psul sie co jakies 3-6 miesiecy (

Typowe dla tych "grzalek" :).

> na zmiane elektronika/mechanika, kilka razy wymieniany) Sprzedawca
> i gosc w serwisie zapewnial mnie, ze i tak LG'ki sa najmniej padajacymi,

To co ma sprzedawca w ofercie, zawsze jest "najlepsze" i "niezawodne" ;P

> ale po doswiadczeniach nie chce mi sie w to jakos wierzyc. Jaki CD-ROM
> mam kupic, jezeli najwazniejsze dla mnie to jego trwalosc(niezawodnosc)?

Teac 540E (x40). W tej chwili nie ma lepszego cdromu. Nie ma sie co
rozwodzic, korekcja jest doskonala, czyta wszystkie smieci lacznie z takimi
jak BTC ;)) - zreszta wystarczy fakt, ze to jedyny cdrom, ktory ma 2 lata
gwarancji. Praktycznie niezniszczalny ;).
Az strach pomyslec co by sie dzialo, gdyby Szajsung zaczal taka gwarancje
wystawiac :>>>>.

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl