Re: Jaki CD-ROM (pod wzgl. wytrzymalosci)

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 11:10:37 MET

On Sat, 18 Nov 2000, Stanislaw Czech wrote:

> Witajcie!
>
> Mam zamiar kupic nowy cd-rom, po 2 latach meki z LG (36x i 40x).
> Przy intensywnym uzytkowaniu psul sie co jakies 3-6 miesiecy (
> na zmiane elektronika/mechanika, kilka razy wymieniany) Sprzedawca
> i gosc w serwisie zapewnial mnie, ze i tak LG'ki sa najmniej padajacymi,
> ale po doswiadczeniach nie chce mi sie w to jakos wierzyc. Jaki CD-ROM
> mam kupic

Toshiba 48x albo Toshiba 48x ewentualnie Toshiba 48x .....

Cena ok 226 zl. Kupilem 8 szt do pracy i CDSpeed na nagranej plytce TDK
pokazal predkosc max 49x. Czytaja absolutnie wszystko, pracuja duzo i
ciezko. Zrzuty audio x10. Polecam.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK