Re: Jaki CD-ROM (pod wzgl. wytrzymalosci)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:59:48 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Stanislaw Czech,
twierdzi ze.......
: Mam zamiar kupic nowy cd-rom, po 2 latach meki z LG (36x i 40x).

Jakiegos TEACa - jak ktos stwierdzil na grupie "Tylko Teac sa
pradziwymi CD-Romami - reszta to tylko imiteacje tegoz". Co do LG - z
tego co wiem sa dobre, jednak i tak - Teac w CD-Romach wymiata :)
Uzywam od roq ASUSa, ale wiele osob twierdzi, ze maja jakas wade przy
rozrusdzaniu plytki... u mnie dziala ladnie 14 m-cy :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|