Re: seagate baracuda

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 11:25:15 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Deibral, twierdzi
ze.......
: > No to trza bylo sobie kupic coolera... 25 zeta z zwykly, 69 za plaski
: > do gniazda 5,25"...
: >
: Jakbym wiedzial,ze sie zabije jadac samochodem to bym sobie kupil 10
: poduszek powietrznych, pasy z napinaczami, ABS, ASB, TCS, i zrobil klatke
: bezpieczenstwa!!!

Jakbys sie mial zabic w tym samochodzie, to i tak bys sie zabil ;P

: Dysk to nie procek i nie mam zamiaru kupowac coolera bo
: komputer od tych wiatraczkow to mi odleci w koncu.

Tak... dostnie takiego odlotu, ze bedzie szczesliwy po wsze czasy ;) A
jaki masz zasilacz? :)

: Jak padnie jeszcze raz to

Man ie padac, i o to powinien zadbac user. Aha - a strata danych - nie
podnieca cie to? :)

: jest przeciez 3 lata gwarancji i wymienie sobie na IBM'a - albo bede mial
: wciaz 3 lata gwarancji i nowy dysk.....He?A poza tym ten drugi jest ze 3
: razy chlodniejszy takze bedzie chyba ok.

Jak kto woli :)

: Jesli chodzi o 7200 nie nie bedziemy sie cofac do 5400 bo to juz powoli
: przezytek. Nidlugo 10000 a my jeszcze na drzewie?

E tam, przezytek... rpzynajmniej sie nie grzeja, a kazdy dysk 7200 rpm
sie grzeje o ok. 10 celsjuszy od 5400 rmp :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|