Re: seagate baracuda

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 23:37:41 MET

> No to trza bylo sobie kupic coolera... 25 zeta z zwykly, 69 za plaski
> do gniazda 5,25"...

Jakbym wiedzial,ze sie zabije jadac samochodem to bym sobie kupil 10
poduszek powietrznych, pasy z napinaczami, ABS, ASB, TCS, i zrobil klatke
bezpieczenstwa!!! Dysk to nie procek i nie mam zamiaru kupowac coolera bo
komputer od tych wiatraczkow to mi odleci w koncu. Jak padnie jeszcze raz to
jest przeciez 3 lata gwarancji i wymienie sobie na IBM'a - albo bede mial
wciaz 3 lata gwarancji i nowy dysk.....He?A poza tym ten drugi jest ze 3
razy chlodniejszy takze bedzie chyba ok.
Jesli chodzi o 7200 nie nie bedziemy sie cofac do 5400 bo to juz powoli
przezytek. Nidlugo 10000 a my jeszcze na drzewie?