Re: seagate baracuda

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 00:56:47 MET

> Tak... dostnie takiego odlotu, ze bedzie szczesliwy po wsze czasy ;) A
> jaki masz zasilacz? :)

od enlighta

> Man ie padac, i o to powinien zadbac user. Aha - a strata danych - nie
> podnieca cie to? :)

Ma nie padac i o to powinien zadpac user? Jesli ma pasc to padnie, a user
nie powinien miec z tym nic wspolnego. Przeciez nie bede jezdzil z dyskiem
do serwisu na przeglad. A robienie dysku do ktorego trzeba cooler to glupota
producenta. Dysk powinien chodzic bez niczego (przynajmniej w zwyklej stacji
roboczej)
Utrata danych mnie juz nie rusz bo se robie Ghost- image na CD-RW co jakis
czas i mam wszystko gdzies..

> : Jesli chodzi o 7200 nie nie bedziemy sie cofac do 5400 bo to juz powoli
> : przezytek. Nidlugo 10000 a my jeszcze na drzewie?

> E tam, przezytek... rpzynajmniej sie nie grzeja, a kazdy dysk 7200 rpm
> sie grzeje o ok. 10 celsjuszy od 5400 rmp :)

Taaaaaa. tylko ten czas dostepu............o 10 ms wolniejszy ;)

Pozdrawiam
Deibral