Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 00:50:52 MET

Hi,

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote
> Albo plextoerowi cos wtedy obilo i postanowil nie uzywac bufora
> :))))))

;))

> Heh... bo asusy (jedna z lepszych kkorekcji) ledwo co czytaja z 4x,
> nowo wypalone plytki tejze firmy :>

tysz mam Asusa - czyta ale ledwo co ;)
a mialem wczesniej Aztecha 4x - rewelacyjny CD - do tej pory dziala (6 lat
ma) - wszystko czyta poza .... no zgadniesz moze ? ;) ... BTC ;)

> Wiem jedynie, ze BTC, Nashua, Xerox
> to kompletne dno :)

BTC - jak najbardziej racja
Xerox - nie znam
Nashua - dlaczego dno ? ja z nimi nie mialem najmniejszych klopotow - i do
tej pory dzialaja doskonale (maja z 3/4 roku)

--
pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com