Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 13:16:42 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Marcyn, twierdzi
ze.......
: > Heh... bo asusy (jedna z lepszych kkorekcji) ledwo co czytaja z 4x,
: > nowo wypalone plytki tejze firmy :>
:
: tysz mam Asusa - czyta ale ledwo co ;)
: a mialem wczesniej Aztecha 4x - rewelacyjny CD - do tej pory dziala (6 lat
: ma) - wszystko czyta poza .... no zgadniesz moze ? ;) ... BTC ;)

Ja mialem kiedys Creative 4x :) Ale to byl sprzet.... niestety
odlecial do krainy wiecznych CD-ROMow po tym jak postanowilem go
zaniesc do znajomego... potlukl sie biedaczek ;)

: > Wiem jedynie, ze BTC, Nashua, Xerox
: > to kompletne dno :)
:
: BTC - jak najbardziej racja
: Xerox - nie znam

nie chcesz poznac :)

: Nashua - dlaczego dno ? ja z nimi nie mialem najmniejszych klopotow - i do
: tej pory dzialaja doskonale (maja z 3/4 roku)

Mialem 3 cd tej firmy. Jeden nagralem ladnie, wszysktko w porzadku
(lezy w mojej szulaczie nawet :) ), natomiast drugi & trzeci.. hmm...
jakby to powiedziec... zaczernilo... nie wiem - korozja, rozpad
nosnika... trudno stwierdzic :) juz sie ich pozbylem... (fajnie Nashua
lata, jak go rzucic z wiatrem ;))) )

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|