Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 21:57:42 MET

Hi,

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote
> A moze taki buffer underrun? ;)

hehe to jest niemozliwe - w 2 sec nawet nie zdarzyl sie bufor zapelnic ;)
no przesadzam - zapelni sie w ... 1.667sek (dla bufora 2MB i predkosci 8x)
ale podczas 2 sec na pewno sie nie oprozni - na to trzeba minimum okolo
3,5sek

a jest to raczej niemozliwe aby zaraz po zapelnieniu bufora - oproznil go i
wywalil Buffer Underrun - biorac pod uwage dobra plytke

W takiej sytuacji to na 100% wina plytki ;)

> Moze i :) Trudno na odleglosc to stwierdzic, jednak na pewno mniej
> jest zlych Verbatimow od BTC

hoho BTC hoho ;)) - to tak jak Philips w nagrywarkach ;))

dzisiaj widzialem tony BTC w cenie 1,99 za sztuke ;>> - az dziw bierze, ze
nie schodza ;))

> : ja osobiscie cenie Verbatimy podobnie jak TDK
>
> To witaj w klubie. Tylko, ze Verbatim kosztuje 3 zeta, a TDK 5 :)

no u mnie TDK sa po 2,99
a Verbatimy po 2,5 lub 3 (zalezy od sklepu)

ale bardzo lubie:
Fujitsu, Platinum, Esperanza

--
pozdrawiam