Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 20:51:08 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Marcyn, twierdzi
ze.......
: > 2 sekundy nagrywalo i spiepszylo? no to nagrywarka wasc, nagrywarka...
: > ;P jak moze zaraz po nagraniu nosnik odpasc? :) A nagralem juz z 40
: > Verbatimow i zero problemow (na razie ;-) ).
:
: hehe Wasc ;) na 100% nie nagrywarka, na 100% nie ;)
: to Plextorek, ktory nagral "juz" ze 100 CD - i w tym z 20 Verbatimow

A moze taki buffer underrun? ;) Mi kiedys spiepszylo przy tablicy
partycji (nagral na plytke 5 MB i szczesliwy, wywalil i powiedzial
buffer underrun) :)

: po prostu tamten byl siekniety od urodzenia i tyle - jakas trefna partia sie
: trafila

Moze i :) Trudno na odleglosc to stwierdzic, jednak na pewno mniej
jest zlych Verbatimow od BTC (mialm wczoraj _NOWO_ nagrany BTC blue
gold, czy jakos tak. No i chce go skopipowac. mojego ASUSa tak
zarabalo, ze przez godzine go czytal! Caly czas korekcja i korekcja...
nie bylo zadnych rys, kompakt nowy...).

Aha - nie lubie tez Xerox-ow. Kupilem "okazyjnie" za 1.99 5 plytek
tejze firmy z miesiac temu. Do dzis dozyla jedna... rozpadajasie w
srodku... :( Takie zielone (azo na zlocie).

: ja osobiscie cenie Verbatimy podobnie jak TDK

To witaj w klubie. Tylko, ze Verbatim kosztuje 3 zeta, a TDK 5 :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|