Re: seagate baracuda

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 20:41:54 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) hattab, twierdzi
ze.......
: > IBM DTLA 7200 rpm >= 15GB... tak te sa szczegolnie _wytrzymale_. Padl
: > w drugim dniu uzytkowania, bo ktos postanowil mocniej szturchnac
: > obudowa przy wlaczaniu... :> pol dysku do bad blockow... :>>>>
:
: Prawda jest jak.... kazdy ma swoja ;>. Osobiscie znam czlowieka, ktory jest
: fanatykiem dyskow Szajsunga, bo ma 2 HDD tej firmy w kompie i twierdzi, ze
: to najbardziej niezawodne dyski ;)))).

Heh... a swistak siedzi... ;>

: Ja z kolei mam IBM DTLA (30 GB) juz
: prawie 3 miesiace i ani mru, mru.

Jak dysk nie padnie w pierwawym miesiacu to powinien chodzic z kilka
lat :) A jaki to jest? 7200 czy 5400 rmp? :)

: Polecalem go znajomym i jak na razie
: zadnemu sie nic nie stalo.

Ja polecalem go do poczatku listopada - polecilem go gosciowi jako
swietny, niezawodny dysk, a ten nacisnal klawisz od CD-ROMu tak lekko
z rozmachu i dysk sie wysypal... wiesz... moj Seagate juz upadl kilka
razy i ani mru mru... :> Ale to nie Barracuda tylko U :)

: Cenie sobie szybkosc i spokoj ;) - szum
: wentylatora mi wystarcza ;>.

Otworzyc obudowe, kupic takie pierdzielny radiator o dlugosci 1m i
jush ciszej ;P

: Jedyne przypadki padow jakie znam, to te o
: ktorych czytam na grupie. Za to Barracuda mi padla prawie od razu - przy 3
: wlaczeniu po prostu juz nie wystartowala. Kolega mial wiecej szczescia, bo
: chodzila 2 tygodnie ;)).

Ano bo Barracuda sie za maczo grzeje - po prostu - zrypali
konstrukcje. No niestety :( A ja lubie kiedy jest zimno - Seagate U po
ciezkim 2 godzinnym swapowaniu jest letnawy :)

: W znajomym serwisie w tej chwili klna na Seagate-a
: ;) - najwiecej zwrotow (dyskow WD i Shitsung juz nie sprzedaja ;)). Kazdy na
: cos narzeka, ale generalnie najmniej skarg slyszalem na IBM, Quantum,
: Fujitsu (w tej kolejnosci).

Teraz to moja lista dyskow ktore bym polecil (ale nie kupil, bo ja
kupuje tylko Seagate ;> ):
Fujitsu
Quantum
Seagate
IBM
Maxtor
Samsung

: Btw: Lubisz kiedy komp pracuje, to wentylator tez masz najglosniejszy ;P ?
: Moge dac swoj ;).

Nie... hja lubie iedziec kiedy dysk pracuje ;) I na Seagate U10 15Gb
sie przejechalem - nie slychac jak pracuje :> Nawet przy odlaczeniu
cpu-fana to tak czy siak == nie slychac :) Za to Seagate U4 6Gb to...
khem, khem... slychac go... :>>>>

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|