Re: seagate baracuda

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 20:46:06 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Czarodziej, twierdzi
ze.......
: Tak wiec wynika z tego ze barracudy sie grzeja i jest to normalne....

jak najbardziej normalne :(

: Kupilem niedawno na "zlomie" dwie Barracudy 32550N SCSI i myslalem ze sa
: walniete , bo sie grzeja. Bad sektorow nie posiadaja , a juz pewnie nie
: jedno przezyly (sadzac po zuzyciu obudowy). Mowi sie ze trzeba stosowac
: dodatkowe chlodzenia.... Czy producent tego wymaga ? Nie wierze zeby
: producent nie wiedzial ze sie grzeja !

Producent nie wymaga, i dobrze wie ze zawalil konstrukcje. Teraz to se
oczekuje na Barracuda ATA III - no zobaczymy jak bardzo sie beda grzac
;)

: Aha mam tez Quantuma XP34300 7200 RPM i podobniez sie mocno grzeje. Moze
: tak ma byc ?

Im wieksza predkosc wirowania dysku tym bardziej sie grzeje... ten
pewnie tez sie bedzie niezle grzal.

: Dyskow SCSI w kompie mam 5 , czy do kazdego mam zakladac osobne witraczki ?
: To juz spory wydatek

wystraczy odpowiednio wypozycjonowac jeden, tak by je owiewal
wszystkie. mozna sie pobawic w cos w stylu korytarzy owiewczych :) ale
to juz jest wyzsza szkola jazdy. Jak ioch ma byc 5, to 2 wentylatory i
powinno wystarczy, jeden owiewa z ukosa z dolu, a drugi z ukosa
srodkowego w gore. no i powienno zadzialac ;) Ewentualnie polozyc
kilka prezerwatyw z woda na tych dyskach, ale jesli peknie... :>>>
UHBW :))))

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|