Re: Jaki napęd CD?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:18:21 MET

Michal Kawecki wrote:

> Elektronikowi wolno i _należy_ przewidzieć wszystkie sytuacje jakie mogą
> wystąpić podczas pracy urządzenia. I dobrać odpowiedni scalak do sterowania
> silnikiem, najlepiej taki, który posiada taki ogranicznik wbudowany. Może się
> mylę, ale jeśli ten problem występuje tylko w napędach Asusa i o podobnej
> konstrukcji, to mamy do czynienia z ewidentnym niedopatrzeniem projektanta...
> Ta dyskusja staje się powoli NTG. Sam projektowałem sporo urządzeń i zdania
> raczej nie zmienię :-).

Popieram - w innych CDkach są inne scalaki - np. Sanyo (LA6534) - więc inne
firmy potrafią zatrudnić profesjonalnych projektantów...
Scalaki ROHMa (takie są w Asusach) zdarzały się równiez w BTC (właśnie
zajrzałem z ciekawości do padniętych BTC - oczywiście tych z padniętym
"obrotem", nie laserem...)
P.S. Może i NTG, ale przynajmniej o sprzęcie, nie o np. Outlooku czy
wirusach ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|