Re: Zgrywanie filmow.

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 23:05:16 MET

Piotr Sala wrote:

> 1- Moge zgrywac tylko za pomoca zalaczonego firmowego oprogramowania (Pixel
> Viev Station) bez kompresji poniewaz nawet DivXem nie da sie zgrywac 320*200
> 30 ramek na sekunde

Ja używam VidCap32 z M$_SDK - ostatnio dorwałem AVI_IO - też ponoć dobry...
30 ramek??? Skąd bierzesz sygnał NTSC? Przecież w Polsce jest PAL=max25 ramek

> kiedy to plik AVI osiaga dlugosc powyzej 4Gb - pojawia sie
> niebieski ekran informujac o krytycznym wyjatku w win98)!

Normalka: przecież fat ma ograniczenie pliku do: FAT16=max2GB; FAT32=max4GB

> Czy komus udalo sie zgrac chociaz 50 minut filmu z duza szybkoscia na raz?
> Jakich programow/sterownikow najlepiej uzywac?

To zależy od sprzętu...
Na twoim DivX może nie wyrobić, ale Indeo5.1, 320x200x25fps+44.1kHz(dzwięk
nieskąpresowany - będzie zresztą zajmować więcej miejsca niż obraz ;-(
To dla 4GB będzie godzina...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|