Problemy z dużym dyskiem :(

Autor: Tomek (gasior_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 13:45:07 MET

Ostatnio rozwalił mi się twardziel 2.5 GB. Po zakupie nowego 20 GB i
próbie instalacji Win98 przeżyłem koszmarek. Po reboocie windowsów
podczas instalacji wyawalło mi cały czas błędy braku plików (ciekawy
objaw - w katalogu Windows wywalało dwie pierwsze litery:) Cały czas
wywalało błędy związane z FAT-em. Mam starą płytę główną, którą jednak
bez problemu ów dysk rozpoznaje - ale wartości ilości (chyba)
cylindrów są inne niż na nalepce na dysku. Co robić? Ma sens próba
uzywania jakiegoś managera ?- dysk Fujitsu.
Dzięki z góry za porady.

Pozdrowienia

Tomek