Re: Jaka karta puści DVD z kompa na telewizor ?

Autor: TPSA (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 15:59:36 MET

Bynajmniej w notebbokach spotkałem się z tym iż:
jeżeli karta ma wyświetlać obraz równocześnie na ekranie i telewizorze to w
jednym z nich jest obraz w drugim czarne okienko. Obraz jest wyświetlany w u
rządzeniu określonym jako nadrzędne

Pozdrawiam
Paweł

Użytkownik Janusz Honc <janekh_at_wr.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v0luq$9q7$1_at_news.tpi.pl...