Re: WIRUS!!!

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 23:21:00 MET

On Fri, 17 Nov 2000, Maciej Winowski wrote:
[...]
>+ Przeciez on nie twierdzil, ze wirusy robia cos ze sprzetem.

 No to mamy pronlem pt. eNTeGie... -;>

>+ Z reszta tak
>+ bardzo jestes pewien, ze nie? Bo ja wiem co innego sa wirusy, ktore sa w

 "Były wirusy", dla porządku, chyba że ktoś jeszcze używa
bardzo zabytkowych monitorów; nowe są skutecznie zabezpieczone
z pewnego powodu.

>+ stanie zepsuc monitor (bardzo szybka zmiana czestotliwosci odswiezania,

 Nie bardzo szybka, tylko zwykła zmiana częstotliwości na *za niską*.
 Wałkowane tyle razy (przyznaję się do udziału) że możesz zajrzeć
do archiwum -:)
 A nowe monitory są zabezpieczone (skutecznie) z prostego powodu:
częstotliwość "telewizyjna" (16 kHz) jest za mała dla większości
"normalnych" monitorów, a dość powszechna w zabytkowych kartach
video (oraz osiągalna w niezabytkowych telewizyjnych)...

>+ dawno temu bylem ofiara takiego wirusa), niektore potrafia spalic plyte
>+ glowna, a przez to inne podzespoly komputera (vide wirus czarnobyl).

 Nie "spalić" a rozprogramować.
 Dostaniesz chyba dyplom ogrodnika (za przesadzanie !) -:)

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.