hpt366 + win2ksp1 pl = problem

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:05:04 MET

Panowie, jest problem.

Sprawa poruszona zostala wczesniej, a dotyczy wspolpracy
HPT366 z Win NT/ 2000 oraz dyskami podpietymi do
kontrolera i pracujacymi w trybie UDMA66.

U mnie konfiguracja jest taka: Abit BE6, HPT366 na plycie
z biosem ver.1.25 (bios plyty to TH). Mam dysk Fujitsu, zreszta
nie tak duzy bo 8,4 GB. Probuje zainstalowac na nim Win2000 PL.
System niby sie instaluje poprawnie i dziala, ale podczas instalacji
service pack'a 1 wywala sie tak skutecznie, ze nadaje sie tylko do
przeinstalowania. Oczywiscie przyczyna jest sterownik do hpt, czyli
hpt.sys. Stosowalem juz wersje 1.26 i 1.25.1 drivera
sciagniete od Abita.

Czy ktos poradzil sobie z tym problemem ?
Jaka wersje drivera mam uzywac ?

Bede wdzieczny za kopie odp. na priva ...

Pozdrawiam,

Krzycho