Plyta Mikrostar 6153 ATX i o karcie Riva TNT 64M 32 MB?

Autor: Henryk Marjak (hmarjak_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:05:46 MET

Kolega chce nabyc komputer i zadal mi ponizsze pytanie,
ponieważ go lubie i nie chce sie wymądrzać
zwracam sie do Was o pomoc:

"Co sadzisz o plycie Mikrostar 6153 ATX i o karcie Riva TNT 64M 32 MB?
Moze i bede robil panienki do internetu, ale napisz mi czy moge zgodzic
sie na te pluyte i karte. Z nimi zestaw potanial o ponad 1000 zl. Czy to
znaczy ze to bedzie rownie dobre jak Abit z Ati tylko tansze?"

Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc
henio