Sklonowany CD-R czyta TYLKO nagrywarka:-((

Autor: China Blue (chinablu_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:14:53 MET

Sklonowalem plyte CD (ClonCD) i okazalo sie ze tylko nagrywarka ktorej
uzylem do nagrania, jest w stanie czytac go:-(
Sprawdzalem w WinOnCD i sesja jest zamknieta, nic innego nie mozna juz
dograc.
Jaka moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy???
Jedyna dziwna zecza jaka zauwazylem to ze plyta matka miala otwarta sesje.
Pomimo tego, inne CD-ROMy nie mialy problemow z jej czytaniem. Na plycie
sklonowanej sesja byla juz zamknieta.
Wydawalo mi sie ze program ClonCD robi dokladnie taka sama plyte z jakiej
pochodzily dane. Okazuje sie ze nie!

Bardzo prosze o jakies sugestie, poniewaz sklonowalem ta plyte w 20
egzemplarzach i okazuje sie ze plyty chodza tylko u mnie.

p.s. to nie sa piraty! plyty zawieraja tylko zwykle strony WWW

Pozdrawiam Wojto.
mailto: rownicki_at_foto.ch.pwr.wroc.pl