Re: hpt366 + win2ksp1 pl = problem

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 01:35:51 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawlak" <pawlak_at_introl.pl> napisał w wiadomości
> Panowie, jest problem.
>
> Sprawa poruszona zostala wczesniej, a dotyczy wspolpracy
> HPT366 z Win NT/ 2000 oraz dyskami podpietymi do
> kontrolera i pracujacymi w trybie UDMA66.
>
> U mnie konfiguracja jest taka: Abit BE6, HPT366 na plycie
> z biosem ver.1.25 (bios plyty to TH). Mam dysk Fujitsu, zreszta
> nie tak duzy bo 8,4 GB. Probuje zainstalowac na nim Win2000 PL.
> System niby sie instaluje poprawnie i dziala, ale podczas instalacji
> service pack'a 1 wywala sie tak skutecznie, ze nadaje sie tylko do
> przeinstalowania. Oczywiscie przyczyna jest sterownik do hpt, czyli
> [...]

Widze, ze sam musze sobie odpowiedziec ;)

Po dlugiej i owocnej walce doszedlem wreszcie do rozwiazania.

Otoz sprawa wyglada tak: nalezy zainstalowac bios dla plyty w wersji
TH, ale z poprawka biosu 1.26 dla hpt. Taka wersje biosu mozna
znalezc w katalogu pub/beta na serwerze Abita i mirrorach.
Do tego pasuje driver wydany przez Highpoint'a w wersji 1.28b
a de facto wersja 1.25.0.10 sterownika hpt366.sys.

Jak na razie zainstalowal sie poprawnie system i sp.
Zobaczymy co bedzie dzialo sie dalej :)))

Krzycho

PS.: odpowiednie pliki mozna sciagnac z:
ftp://ftp.veracomp.com.pl/pub/drivers/abit/pub/beta/be6/bios/126
ftp://ftp.veracomp.com.pl/pub/drivers/abit/pub/beta/be6/driver/1.26.0

http://www.highpoint-tech.com/366_2k_128b.zip