Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: Jarod (jarode_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 23:27:13 MET

Użytkownik "JeRRy" <jerry_at_timsi.com.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Powaznie ?!? To moze to byc powod "nietrzymania" ustawien ?!?
> Za pierwszym razem po "malowaniu" wcale nie pozwalal sie krecic.
> Teraz zrobilem poprawki. Kreci sie (i myslalem, ze tylko po to sa
> te zabiegi - kreci sie albo nie).
hehe :)
To nie takie proste... wystarczy, ze nie bedzie gdzies dobrze laczyc i
sru....
Dlatego polecam lutownice i raz a dobrze je zalutowac
Po drugie - jaki masz zasilacz?? Jak mniej niz 230W to sobie odpusc, na
takim zasilaczu moze nie chciec dzialac poprawnie, zalezy tez od tego co
masz jeszcze w kompie, ale to i tak moze byc za malo na start kompa.

[ciach]
> Nie wiem ilu z was zaprzatalo sobie tym glowe, ale na polskim
tomshardware,
> ktos bardzo dokladnie zanalizowal zadania wszystkich mostkow.
> Cytat:
>
> "...Może pamiętacie, iż już doszedłem do tego, że rząd 'L7' reprezentuje
> ustawienia napięcia rdzenia, a rząd 'L6' trzyma identyfikacje
częstotliwości
> - Frequency ID, w skrócie FID. Wiedziałem też, że L3 i L4 przechowują
> dodatkowe ustawienia 'BP_FID', ale z czterema procesorami jakie miałem..."
> -----------------------------
To jest istotne tylko jak masz plyte bez mozliwosci ustawien napiecia na
procku i mnoznika magistrali, a twoja plyta takowe ma i obchodzi je, wiec
olej to...

> Czyli to BANKOWE ROZWIAZANIE i nie mam juz czego
> na necie szukac ??? Poprawic po raz kolejny mostki L1 i koniec ?
> Nie wiem jak to zrobie? Wygladaja juz na 101% poprawnie zlaczone.
moze tak, a moze nie....zrob jak opisal to wyzej kolega, lutownica - duzo
kalafonii i malo cyny na grocie i bez problemu sie da polaczyc mostki...
Jak to zrobisz to niepowinienes miec wiecej problemow ze startem po resecie
kompa.
A co do ustawien biosu to wgraj ustawienia domyslne - optymalne jak nie masz
pewnosci ... sprawdzilem u siebie i tez dziala, co prawda mniej wydajniej,
ale dziala.
Ja mam ustawienia na 9x103 (przy napieciu core 1.85; I/O 3.6) i dziala bez
zarzutu. Wiecej sie nie da ... taki mam procek :((
Pamieci ustawilem na turbo, ale to juz kwestia tego co masz za kosci...
Jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania to chetnie odpowiem.

> pozdrawiam
> JeRRy

Rowniez

Jarod