Re: Win386.swp

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 23:17:09 MET

Użytkownik "Seva" <seva_at_post.pl> napisał w
wiadomości news:8uuquq$55c$1_at_news.tpi.pl...
| Jaką rolę w Win98 spełnia Win386.swp i czy można
go usunąć nie
| powodując niekorzystnych efektów? Dlaczego on
jest tak wielki (u
| mnie - 80 MB i ciągle rośnie)

hehe wielki???? to chyba jeden z mniejszych, jakie
widzialem; win98 nie umie obslugiwac swapa; w
win95 bylby on jeszcze mniejszy; role jaka spelnia
jush dostales; ja tylko dodam, ze warto go
wyekspediowac na inna partycje niz sa programy i
winda, bo wtedy dysk sie mniej fragmentuje;

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu