Re: sprawa drukarki - bardzo dlugie gdybanie

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 19:18:48 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com>
napisał w wiadomości
| Hi,

czesc;
[...]
| Czemu nie? W mojej 690C gąbkę czarną wyjmuje się
bez problemów, nad
| kolorową jedynie się trzeba mocno namęczyć
(prawdę mówiąc jeszcze jej
| nie wyciągałem, bo nie potrzebowałem; czarna
natomiast wychodzi i
| wchodzi bez trudu).

a u mnie nie ma dwoch gabek; hehe moze w czasie
przeprowdzki mi jedna wyleciala; hhmmmmmm... to by
tlumaczylo, czemu kalamarze leja atramentem; a
powazniej: chyba rzuce fote tego pojemnika na
gabki na net; jesli inne 690 maja je tam, gdzie ja
nie mam, to czas wsadzic

[...]
| Co do Lexmarka -- nie lubię ich, strasznie
delikatna konstrukcja.

thx;

--
pozdrawiam adas;