Re: sprawa drukarki - bardzo dlugie gdybanie

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 14:34:01 MET

Hi,

Adasiek Zwierzaczek wrote:

> nawet nie patrzylem czy jest grupa
> pl.comp.peryferia ;)))

No, ale pecet zajmuje się każdym sprzętem komputerowym chyba :)

> permamentnie mokra; jest pelna atramentu; a nie
> idze tego wyjac i przeplukac!!!!; oczywsicie

Czemu nie? W mojej 690C gąbkę czarną wyjmuje się bez problemów, nad
kolorową jedynie się trzeba mocno namęczyć (prawdę mówiąc jeszcze jej
nie wyciągałem, bo nie potrzebowałem; czarna natomiast wychodzi i
wchodzi bez trudu).

> nasmarowanie drukarki diabli wzieli;

No to jakiś olej dobry i prowadnicę głowicy delikatnie nasmarować --
-- nawet oliwa z oliwek się sprawuje całkiem nieźle :)))

> w sumie cena samych kardridgy to prawie 300PLN,
> dodatkowo photo za 150PLN; czyszczenie drukarki /a

Czyszczenie drukarki przy odrobinie czasu można zrobić samemu.
Lepiej przed zakupem zbiorników oczywiście :))

> rzeczywiscie by sie przydalo/ nastepne 300PLN; a
> jak przy tym wypada aktualna oferta sklepow???

Co do Lexmarka -- nie lubię ich, strasznie delikatna konstrukcja.
Canon i Xerox zazwyczaj mają wbudowane głowice, które mogą zaschnąć.
Osobiście najbardziej polecam HP 710 lub HP 930 -- pierwsza jest już
nieco stara, ale drukuje bardzo ładnie (a kupisz za 500 zł), druga
kosztuje poniżej 850 zł ale jakość wydruku jest niesamowita.
Musisz się tylko dowiedzieć, jak wygląda kwestia napełniania zbior-
ników w tych modelach drukarek.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |