Re: Jaki napęd CD?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 13:02:43 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> A jaka była przyczyna padu? Scalak musiał mieć jakiś powód żeby się
> spalić... Ja osobiście obstawiam (to jedynie "strzelanie", na razie nie
> mam dowodów), że przyczyną jest zabrudzenie sprzęgła napędowego lub
> uszkodzenie silnika napędowego (to drugie mało prawdopodobne, silniki
> bezszczotkowe się nie psują tak łatwo :) ).

Nie spalić tylko stracić parametry (wzmocnienie) - zmalało napięcie
sterujące silnikiem ;-(

Co to mechaniki: z niekawości zamieniaem elektronikę w dwóch CDROMach i
zawsze nie działał, gdzie była ta "nieodpowiednia"...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|