Re: Dysk w trybie zgodnosci z MS-DOS

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 19:13:13 MET

Użytkownik "Maciej Czajkowski" <mczajk_at_iname.com>
napisał w wiadomości
| OS:Windows 98SE
| Ostatnio Windows ustawil mi wszystkie dyski na
tryb zgodnosci z MS-DOS
| oraz nie wykrywa CD-Romu (Primary IDE,Slave).
Scandisk nie wykrywa

blech; mi nigdy nie udalo sie z tym poradzic
inaczej niz przywracajac stary rejestr z
%windri%\sysBckp; ktos na grupie kiedys pisal ze
trza odinstalowac stery od kontrolera hd plikiem
noide.inf z plyty ale ja takiego nie znalazlem;
powodem byly u mnie: mialem na cd katalog z nazwa
zastrzezona /con, com1 itepe/; w configu mialem
jakies stery od isowej muzyki; hehe;

blech; NTG!!!!!!!!!!
jakbym nie mial oppsloka to bym ustawil
fut:pl.comp.os.win95