Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: Valdman (valdman_at_selin.com)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 15:10:45 MET

co do ustawien biosu to dopiero jutro teraz jestem w pracy a tu sprzet nie
ten (wiekowo tez)
moja konf.
abit kt7
duron 600_at_800 1.7V wiekszych jesz nie probowalem
2x64mb pc-133
hd samsung 13
sb live
avermedia tv
realtek sieciowa
modem jakis lt win modem 56,
g-force 256 sdr asus 6600
dvd hitachi
philips 3610
wiecej nie pamietam troche mi brakuje przerwan ale to juz inna sprawa

a mialem podobny problem raz
zmienilem mnoznik , wychodze z biosu i widze ciemnosc wiec cham wylaczylem i
po chwili jak wlaczylem to zalapal
okazalo sie ze zle zarysowalem mostki L1 poprawilem zwyklem miekim olowkiem
i startowal odrazu moze to to
a zapomnialem zabezpieczyc grafit ciekawe kiedy mi go wyweje

dajcie znac czy to to