Rejestr systemowy - czy da sie ?

Autor: jarry (jarry_at_strefa.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 20:12:35 MET

Pisze jeszcze raz, bo mojego postu z wczoraj nie widze. Przy okazji
powiedzcie czy on jest czy nie ( temat taki sam nadawca jarry ) i
ewentualnie jak jest to czemu u mnie nie widac OEv5.5 dla pewnosci
zsynchronizowalem naglowki. Ad rem ...

Caly katalog Windows 98SE zzipowalem sobie do pliku. Sformatowalem partycje
i zainstalowalem WinME. Po poinstalowaniu roznych aplikacji stwierdzilem ze
przydalby mi sie rejestr systemowy bo jeden program bedac oryginalnym robi
mi problemy i musze po nowej instalacji wysylac do producenta karte z prosba
o nowy numer ( po kazdej instalacji numer sie zmienia ). Czy mozecie polecic
jakis program ktory moze porownac dwa rejestry i szybciutko zapisac zmiany
ktore pozniej mozna by dodac do rejestru?

Pozdrawiam,
jarry