RESUME: gwarancja na HDD - jak to jest ?

Autor: roberth (robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 08:36:41 MET

RESUME

   Dzieki waszemu doswiadczeniu zanioslem kompa do sklepu mowie im jak bylo,
jak jest i czego juz nie moge robic z kompem, spisalem numer seryjny
powiedzialem ze nie sa producentem dysku i zeby nie robili LOW, a oni mi
"tak, tak, krowa to piekny ptak" dysk jedzie do ekspertyzy ,a ze to byl
FUJI`tsu to pernie pojedzie na daleki wschod, a ja zamiast pracowac
powinienem pojsc sobie poogladac LEONIDY.
 Pozdrawiam
       Robert Hołownia