Re: RESUME: gwarancja na HDD - jak to jest ?

Autor: Andrzej Rabiczko (franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 15:39:48 MET

roberth <robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl> wrote in message
> RESUME
>
> Dzieki waszemu doswiadczeniu zanioslem kompa do sklepu mowie im jak
bylo,
> jak jest i czego juz nie moge robic z kompem, spisalem numer seryjny
> powiedzialem ze nie sa producentem dysku i zeby nie robili LOW, a oni mi
> "tak, tak, krowa to piekny ptak" dysk jedzie do ekspertyzy ,a ze to byl
> FUJI`tsu to pernie pojedzie na daleki wschod, a ja zamiast pracowac
> powinienem pojsc sobie poogladac LEONIDY.

Z tego co sie orientuje (pracowalem kiedys w serwisie komp.), dysk jedzie do
ekpertyzy nie do Australii (bo to fujitsu) a do dostawcy - firmy ktora go
sprowadzila - no chyba ze firma jest bezposrednim dostawca Fujitsu, wiec
sie nie martw - za 2 tygodnie max bedziesz mial go. A jak nie bedzie po 14
dniach to mozesz domagac sie nowego - w firmie w ktorej pracowalem tak
przynajmniej bylo w wiekszosci przypadkow - w wiekszosci przypadkow dysk
wracal nowy w czasie krotszym niz 14 dni

franc