Re: sprawa drukarki - bardzo dlugie gdybanie

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 22:40:04 MET

Użytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_bezspamu.polbox.com> napisał w
wiadomości news:8uphh5$2vc$1_at_news.tpi.pl...
> czesc;
>
> nawet nie patrzylem czy jest grupa
> pl.comp.peryferia ;)))
>
> mam hp690c ma ona te swoje 3lata; i jest totalnie
> zapuszczona; zakurzona, polana atramentem,
> gabeczka co sie nasacza przy czyszczeniu dysz jest
> permamentnie mokra; jest pelna atramentu; a nie
> idze tego wyjac i przeplukac!!!!; oczywsicie
> nasmarowanie drukarki diabli wzieli; jest bardzo
> glosna, a przy tym cholernie niedokladna; no... tu
> moze przesadzilem; wlasnie skonczyly mi sie
> wszystkie atramenty /color, photo, czarny/; i nie
> [...]

Zapomnij o Z11. Kolega to ma. Drukarka tania, ale strasznie drogie atramenty
(ok. 180 zł). W komplecie nie ma czarnego tuszu. Czerń robi z kolorów CMY.
Jeśli używasz zwykły papier do ksero, wygląda to fatalnie. Teraz panuje
zasada, im tańsza drukarka, tym droższa eksploatacja. Ponadto wiele nowch
drukarek, nie drukuje spod czystego DOSa. Wbrew pozorom, czasami się to
przydaje. Ja mam również HP 690C i nie zamieniłbym jej na żadnego tańszego
Lexmarka. Również nowe typy HP610 i 640 cholernie dużo kosztuja w
użytkowaniu w porównaniu z poczciwą 690. Co do czyszczenia. Jeśli tylko masz
dwie sprawne ręce, kup wkrętak typu TORX do wkrętów w drukarce, rozłuż na
czynniki pierwsze i sam możesz ją wyczyścić/wymyć. Nigdy nie dawaj takich
spraw do serwisu HP, przepłacisz kilkakrotnie. (Kiedyś za sam zasilacz do
drukarki
chcieli 250 zł, koszt zrobienia nowego nie przekroczył 60 zł)

Janusz