Re: OUTLOOK EXPRESS - start po 60 sekundach !!!!!!

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 22:13:16 MET

Użytkownik "T." <tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "-=KEVLAR=-" <kevlar_at_promail.pl> napisał w wiadomości
>

> Witam,
>
> obawialem sie ze po zainstalowaniu ie5.5 na moim p233mmx z 64 mb ramu
> wszystko bedzie chodzilo jak zolw.
> jak milo sie zdziwilem kiedy po instalacji windy98 (na czystym dysku)
zaraz
> potem sciagnalem ie5.5 i zainstalowalem to cacko, i okazalo sie ze laduje
> sie mi szybciej niz wersja 5.01 (mowie o outlooku a w szczegolnosci o
> grupach usenetu).
>
> u mnie dziala ok, tylko ie wiesza sie kiedy chce wejsc na ftp z www
> explorerem wlasnie. zawsze lubilem ie, a teraz jak jeszcze mi sie oe
odpala
> w 3 sekundy to jestem super zadowolony.

Wiesza się, jak podasz nieistniejący serwer ftp, lub błędną ścieżke dostępu.
Co do ładowania OE, gdy masz bardzo dużo newsów to faktycznie przełączanie
między grupami slimaczy się. Gdzieś niedawno gdzieś widziałem opis, który
plik należy usunąć, żeby newsy chodziły szybciej. Gromadzi on nazwy
wszystkich grup news na danym serwerze. Zobacz www.kki.net.pl/napek, czy tam
czasami nie ma rozwiązania tego problemu.

Janusz