Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 18:34:02 MET

On Tue, 14 Nov 2000 08:42:06 +0100, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:

>co wy z tymi Samsungami !!!! ( miałem CD 32x z taką śmieszną tacką i
>chodzi do dziś !!! -3-4 lata !!!!! )

No to ja chyba miałem pecha (raczej moi kumple).
Jednemu z nich CD-ROM x24 tak zajechał kilka płytek (fizycznie
porysowana powierzchnia), że długo się zastanawialiśmy jak to mu się
udało. Mam nadzieję, że nie będzie podobnie z dyskami.
Za to chwalę ich monitory.

>tu maż jednak możliwość że będzie tak :
>-- dysk z gwarancją więc jak padnie w przeciągu roku to wymienią na nowy

Oby dysk tego nigdy nie zrobił zarówno w czasie gwarancji jak i po.

>-- dysk używany moze być po niskim formacie dla ukrycia pięknych BAD'ów

Bardzo możliwe. Bedzie też wolniejszy. Nie wiadomo co przeżył.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=