Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 18:34:03 MET

On Tue, 14 Nov 2000 08:28:07 +0100, "Misio" <mwsoft_at_satkabel.com.pl>
wrote:
>z tego co czytam wnioskuje że tylko nowe dyski o pojemnosciach rzędu 4,3GB
>szlak trafia....
>sam mam hdd 2,1GB SAMSUNGA od 2 lat i sprawuje sie świetnie
>żadnych bad sektrów...

Nie wiem kiedy były produkowane te HDD Samsunga, co ja planuję kupić.
Chyba to świeża partia (2,5 GB, 3,2 GB) ponieważ pojawiły się ostatnio
w niektórych sklepach. Może to być także wyprzedaż zapasów z magazynów
producenta. Musze sprawdzić datę produkcji.

>może nie jest najcichszy w porównaniu z FUJITSU, ale w porównaniu do SEGATE
>to go w ogóle nie słychać... :))))

Na głośności to mi nie zależy w tym wypadku, ale im ciszej tym
lepiej...

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=