Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 08:42:06 MET

co wy z tymi Samsungami !!!! ( miałem CD 32x z taką śmieszną tacką i
chodzi do dziś !!! -3-4 lata !!!!! )

tu maż jednak możliwość że będzie tak :

-- dysk z gwarancją więc jak padnie w przeciągu roku to wymienią na nowy

-- dysk używany moze być po niskim formacie dla ukrycia pięknych BAD'ów

Użytkownik Piotr Szczesnik <szczesnik_at_usa.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:vpl11tkv6d5ut2c3l0kupkhieff7gghis7_at_4ax.com...