Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 18:46:56 MET

Użytkownik "Piotr Szczesnik" <szczesnik_at_usa.com> napisał w wiadomości
> On Tue, 14 Nov 2000 08:42:06 +0100, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:
/.../
> No to ja chyba miałem pecha (raczej moi kumple).
> Jednemu z nich CD-ROM x24 tak zajechał kilka płytek (fizycznie
> porysowana powierzchnia), że długo się zastanawialiśmy jak to mu się
> udało. Mam nadzieję, że nie będzie podobnie z dyskami.
> Za to chwalę ich monitory.

Sam miale do czynienia z kilkoma cd samsunga (24x) _WSZYSTKIE_
polecialy.....

/../

Dyski podobnie! ostatnio mam pare do reanimacji! Na uczelni i u kolegow.
Maja od 6 mcy do 2 tygodni !!!!!!!!!!!!!
Fakt sa na gwarancji, ale trzeba isc do sklepy, tracic czas i nerwy

NIE kupuj tego, Kup np. Fujitsu i spokojnie spij:) Nawet ja masz miec
mniejszy.

> Bardzo możliwe. Bedzie też wolniejszy. Nie wiadomo co przeżył.
Baaaaaaaaaaaaardzo mozliwe. Poza tym malych pojemnosci juz nik teraz nie
robi... jak sa w sklepach to z odzysku

mosciak