Re: PIII 600 oem - czy to tak ma wygladac ?

Autor: Radek Bochenek (rad_at_irc.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 15:07:16 MET

"Maciek Wisznicki" <bowi_at_priv.onet.pl> wrote in message

> Maciek Wisznicki <bowi_at_priv.onet.pl> w artykule
> news:8urfol$b3m$1_at_news.tpi.pl pisze...

> Kurcze, mam chyba jakies zacmienie umysłu dzisiaj, oczywiście jest to
> p3-600mhz, tylko starszy katmai.
> Sorry za zamieszanie, pokićkało mi się z p2.
> MW

Ale mnie wystraszyles, zanim zobaczylem drugiego posta to malo zawalu serca
nie dostalem :)
Wiec to jednak katmai...
ale nie pytalem w sumie przy zakupie czy to coopermine, wiec moze to bedzie
dobrze chodzilo ?
Jest jakas _wielka_ roznica ktora by naprawde zmusila mnie do wymienienia na
coopermine ?
Bo jesli to niewielka roznica to chyba go sobie zostawie.

PS. "Ubralem" go juz w wentylatorek Titan :)

Radek Bochenek
e-mail: rad_at_irc.pl