Re: PIII 600 oem - czy to tak ma wygladac ?

Autor: Maciek Wisznicki (bowi_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 17:28:23 MET

> Jest jakas _wielka_ roznica ktora by naprawde zmusila mnie do wymienienia
na
> coopermine ?
> Bo jesli to niewielka roznica to chyba go sobie zostawie.
>
> PS. "Ubralem" go juz w wentylatorek Titan :)

> Radek Bochenek
> e-mail: rad_at_irc.pl

Różnica w predkosci jest marginalna, ale jesli zamierzasz go podkrecać to
procki z jądrem coppermine kreca sie o wiele lepiej np: 600e_at_800-900,
natomiast przy jądrze Katmai 600mhz jest już właściwie predkością graniczną.
Jesli mozesz go wymienic bez dopłat i komplikacji to IMHO warto.
Pozdrawiam
MW