Re: In-Queue-Order-Depth

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 15:08:31 MET

Hi,

Hmmm, scancelowałem swój post, bo myślałem, że się rąbnąłem, ale poczytałem
parę źródeł i ta opcja w sumie może dotyczyć zarówno samego procesora, jak
i szyny PCI/AGP (procesor ma kolejkę rozkazów, szyny PCI też mogą kolejkować
odwołania). Cytuję więc ten mój list na wszelki wypadek, przy czym zaznaczam
dodatkowo, że niezależnie od tego, czego długością kolejki ta opcja steruje,
efekt końcowy jest taki sam, czyli wydajność :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |